Română (România) English (United Kingdom) Hungarian (formal) German Italian Spanish


Va rugam cititi cu atentie termenii si conditiile de transport impuse de compania noastra. Pentru orice nelamuriri sau intrebari, va rugam sa ne contactati folosind formularul de pe pagina de contact.

 

  1. Tichetul de imbarcare pe care il primiti de la noi contine toate datele privind imbarcarea si calatoria dumneavoastra.
  2. Prezentarea pentru imbarcare se face cu 30 de minute inainte de ora de plecare indicata pe tichetul de rezervare.Calatorii care intarzie nu sunt asteptati si nu li se restituie contravaloarea tichetului achitat decat in cazuri de urgenta (deces, spitalizare) pe baza de documente justificative.
  3. Locul de imbarcare este indicat pe tichetul de rezervare.
  4. In tariful de calatorie se include si transportul a 30 kg bagaje de cala + 1 bagaj de mana de 10 kg. Pentru transportul de persoane pe ruta Transilvania-Budapesta aeroport, greutatea admisa a bagajelor este cea admisa de companiile aeriene.
  5. In timpul transportului este interzis fumatul in autocar, consumul de bauturi alcoolice precum si comportamentul inadecvat.
  6. Daca se renunta la calatorie intr-un termen de sub 24 de ore pana la inceperea acesteia,penalizarea este de 100% din suma achitata, restituirea nemaiputand a se efectua pentru nici un tronson al calatoriei
  7. Contravaloarea rezervarii nu se restituie in caz de renuntare la transport dar se poate face modificarea gratuita a numelui persoanei daca aceasta se face cu cel putin 24 de ore inainte de plecare,in caz contrar se va percepe o taxa de 10 euro de persoana.
  8. In cazul biletelor emise iar compania transportatoare este un colaborator de-al nostru, daca se renunta la calatorie cu mai mult de 48 de ore inainte de inceperea acesteia se vor insuma penalizarile companiei transportatoare si penalizarile companiei noastre.Penalizarile pot fi cuprinse intre 10% si 50% din valorarea biletului in functie de tipul biletului.In cazul biletelor Promo penalizarea este de 100%.
  9. In cazul biletelor dus, daca nu se efectueaza calatoria din motive bine intemeiate, calatorul este obligat sa ne anunte telefonic cu cel putin 48 de ore inainte de inceperea calatoriei si are dreptul la o returnare de 50% din tariful achitat. In cazul biletelor dus-intors achizitionate, daca nu se efectueaza decat calatoria de dus si se renunta la calatoria de intors, aceasta ramanand neefectuata, calatorul are obligatia sa ne anunte telefonic cu cel putin 48 de ore inainte de data la care era planificata calatoria si are dreptul de a i se returna 50% din tariful de intors. In cazul biletelor care au preturi promotionale, nu se poate face nici o modificare de data, de nume si nici nu se restituie. In alte cazuri in afara de cele prezentate mai sus si la biletele care permit in cazul renuntarii la calatorie se va retine cel putin 10 euro din tariful de calatorie.
  10. Va rugam sa verificati daca datele si orele de calatorie sunt corecte si daca numele si prenumele corespund cu cele din pasaport sau cartea de identitate. Permitem modificarea gratuit a numelui si prenumelui din tichetul de rezervare daca aceasta se face inainte cu 48 de ore inaintea plecarii.
  11. Cartea de identitate sau pasaportul trebuie sa fie valabile inca cel putin 6 luni de la data iesirii din tara.
  12. Asigurarea de sanatate pentru calatorii in strainatate nu mei este obligatorie a o avea de catre persoanele care vor sa paraseasca tara dar ea este recomandata.Pe timpul calatoriei toate persoanele sunt asigurate atat timp cat sunt in autocar.
  13. Acesta este un extras din Conditiile de Calatorie care pot fi studiate la bordul autocarului.
  14. Va rugam sa verificati daca detineti toate documentele necesare pentru calatoria dumneavoastra.
  15. Pentru orice modificare care se refera la data calatoriei, aceasta se face de catre compania noastra in limita disponibilitatii la data respectiva si se percepe o taxa de 10 euro de persoana.
  16. IMPORTANT! Calatorii ce achita rezervari sau bilete pentru cursele de autocar cu preluare din autogrilurile pozitionate in sudul Frantei si nordul Italiei sunt obligati sa confirme calatoria si sa ceara numarul de telefon al soferului care ii va prelua, cu o zi inainte de inceperea calatoriei contactand unul din numerele noastre de telefon.Acestia mai au obligatia ca in momentul obtinerii numarului de telefon al soferului, de a-l contacta pe acesta la numarul de telefon furnizat de catre noi si de a stabili in mod clar locul si ora de preluare a acestora.
  17. Inaintea plecarii va rugam sa va informati asupra regimului vamal pentru transportul bagajelor. Compania nu este raspunzatoare asupra continutului bagajelor dumneavoastra.

Conditii Generale de Transport Parteneri
Pasagerii au luat la cunostiinta Conditiile Generale de Transport, conditii afisate la sediile agentiilor partenere sau agentilor autorizati si pe Internet (www.rezervari-autocar.ro) si care pot fi obtinute gratuit la cererea pasagerului.
1. Biletul de calatorie este nominal, nu poate fi transmis altei persoane si trebuie sa fie prezentat la cererea personalului firmei sau a autoritatilor abilitate sa faca controale.
2. Biletul constituie dovada incheierii contractului de transport intre transportator si pasagerul al carui nume este inscris in bilet, a carui identitate trebuie demonstrata la cerere.
3. Biletele fara stampila agentiei emitente nu sunt valabile, exceptie fac biletele cumparate pe internet.
4. Biletele pierdute, distruse sau furate nu se inlocuiesc, nu se vor emite duplicate, iar pasagerul nu poate fi despagubit in astfel de cazuri.
5. Pasagerul trebuie sa verifice daca biletul are numarul corespunzator de cupoane in momentul cumpararii sau la returnarea acestuia de catre personalul autorizat , dupa efectuarea controlului.
6. Unele tarife speciale au conditii care pot restrictiona sau interzice modificarea rezervarii si pot limita cuantumul restituirii in cazul anularii sau neefectuarii calatoriei. Modificarea datei de calatorie si returnarea biletelor necalatorite sau partial calatorite se face conform conditiilor din ~Regulamentul privind Anularea, Reprogramarea si Restituirea contravalorii biletelor de autocar~, care este parte integranta a contractului dintre Lar Travel sau partenerii si pasager si este afisat pe site si la sediile agentiilor partenere.
7. Rezervarea pentru segmentul de intoarcere in cazul biletelor dus-intors este obligatorie si trebuie facuta cu cel putin 7 zile inainte de data calatoriei de intoarcere, chiar si pentru biletele dus-intors cu data fixa de intoarcere.
8. Planificarea datei de intoarcere in cazul biletelor dus-intors trebuie facuta (telephonic ) cu cel putin 7 zile inainte de data dorita. 9. Transportatorul si agentiile sale isi rezerva dreptul de a vinde locurile neconfirmate.
10. Pasagerul nu trebuie sa includa in bagajele sale: obiecte al caror transport este interzis prin legi sau reglementari in vigoare in oricare stat de plecare sau destinatie, obiecte care, conform opiniei transportatorului, sunt improprii pentru transport datorita greutatii, dimensiunilor, naturii sau ambalajului, animale vii.
11. LAR TRAVEL SAU PARTENERII nu isi asuma nici o responsabilitate pentru transportul bagajelor de mana. Aceasta revine in intregime pasagerului, in afara cazului in care deteriorarea este din vina transportatorului si poate fi dovedita de pasager. LAR TRAVEL SAU PARTENERII nu este responsabila in cazul pierderii sau deteriorarii de bunuri si obiecte de valoare cum ar fi (bani, bijuterii, obiecte de arta, camerele foto, video, computere etc), aflate in bagajul de mana al pasagerilor.
12. Pasagerii au obligatia sa depuna orice reclamatie referitoare la pierderea (furtul) sau deteriorarea bagajelor, imediat dupa sosire, la echipaje si sa confirme in scris in maxim 48 de ore de la sosire. Orice reclamatie ulterioara nu va mai fi luata in considerare. 13. Transportatorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment tarifele sau orarele de circulatie, cu anuntarea prealabila a pasagerilor.
14. Transportatorul va depune toate eforturile pentru a transporta pasagerul si bagajele sale intr-un termen rezonabil. Orele indicate pe bilet, in orare si in alte documente nu sunt garantate si nu fac parte din contractul de transport. Transportatorul poate sa-si substituie alti transportatori sau sa utilizeze alte autocare decat cele prevazute, fara preaviz. Orarele sunt susceptibile de modificare fara preaviz. Transportatorul nu este raspunzator pentru erorile sau omisiunile din orare si alte publicatii care contin orare. Transportatorul nu isi asuma nici o raspundere pentru cursele in conexiune. LAR TRAVEL SAU PARTENERII nu isi asuma nici o responsabilitate pentru intarzierile curselor si(sau) pentru pierderile suferite de catre pasager, ca urmare a acestor intarzieri. Orele de sosire depind de timpul de asteptare din granite si de pe sosele.
15. Pasagerii se obliga sa respecte prevederile tarilor tranzitate, referitoare la documentele de intrare (iesire), prevederile vamale, financiar administrative, referitoare la persoana sau la bagajele sale. Transportatorul nu isi asuma raspunderea pentru cheltuieli suplimentare determinate de lipsa acestor documente.
16. Transportatorul si agentii sai nu-si asuma nici o responsabilitate in cazul in care un pasager nu respecta prevederile din Conditiile Generale de Transport.
17. Transportatorul asigura pasagerii pentru toate vatamarile corporale rezultate din deplasarea vehiculului si din prezenta lor in vehicul. Asigurarea nu acopera vatamarile corporale sau a bagajelor transportate, generate din vina pasagerului.
Achizitionarea biletului de calatorie are valoare contractuala. Prin acceptarea acestui bilet de calatorie, posesorul acestuia a aderat la conditiile contractuale cuprinse in ~Conditiile Generale de Transport~.